CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 13 Februari 2009

PERCUBAAN PERTAMA.....DAN SETERUSNYA.....

assalamualaikum kepada pembaca blog.... ini adalah blog percubaan pertama aku.....( kira org baru !!!!!) so, masih 'bertatih' lagi.. harap-harap dengan adanya blog sendiri ini, dapatlah kenalan2 baru yang ingin berkongsi crite ngan aku.....bleh gak m'hilangkan perasaan 'boring'.... sebenarnya dah lama aku try nak wat blog nie, tapi time yg x mengizinkan.... mungkin dengan cara begini,aku bleh mencari kawan-kawan lama aku yg dah lama terputus hubungan....
Disini aku criter skit pasal diri aku.....
untuk pengetahuan korang semua, aku dah kawin hampir 4tahun, tapi blum ada rezeki untuk mendakap anak sendiri lagi!!!!! (hanya dakap anak buah je.../anak adik aku)... aku diijabkabulkan pada 24.11.05 di surau Slim River selepas isyak. nama suamiku Mazli Md Isa. berasal dr Besout,Sungkai. Majlis perkahwinan ku pd keesokan hrnya memang meriah sekali, mana xnya, anak pegawai Felda kawin anak peneroka... untuk pengetahuan umum, abah aku seorg Pegawai Felda yg penah berkhidmat di Perancangan Felda Gugusan Besout 1 pd sekitar 70'an-80'an...kebetulan pula, abah jaga blok kluarga mentua...kira-kira pd tahun 85, abah kena bertukar ke Jengka 21,Pahang. Time tu mak dalam pantang adik aku yg ke3.
Pada Dis.02 aku bekerja di sebuah kedai peralatan tulis di pekan Slim River. Kedai tu ada 2 cawangan, satu kedai lagi kedai gambar, aku di tempatkan di situ. seronok gak layan gambar2 manusia ni... mcm2 kerenah. Dan bermulalah dr situ aku kenal ngan suamiku. Time tu dia kerja sebagai 'paking boy' je...(dulu sblm kawin) kini dah melangkah jauh skit, dah jadi pem. penguatkuasa di Majlis Dearah Tg. Malim........ kini dan selamanye.....

4 ulasan:

Khairul Onggon berkata...

Assalamualaikum puan shila.. hehe.. Selamat dtg ke dunia blog.. Selamat berblog dan lupe hapdet slalu... :)

ila sharmiza berkata...

..salam perkenalan..thanks sudi singgah blog saya..

BLOG GENERASI FELDA berkata...

Tahniah, pertama baru menulis blog, kedua tiba2 blok puan disenaraikan diblog generasi felda, diblog generasi felda tersenarai hampir 100 blog
dari generasi felda, oleh itu rajin2lah menulis, kerana tulisan anda akan dibaca oleh ramai org felda, tulislah berkaitan pengalaman, dan apa juga yang boleh dijadikan panduan oleh rakan2 yang lain.......sekian, selamat berblog .

ila sharmiza berkata...

salam.... maaf lambat balas... tima kasih coz sudi singgah di blog saya...harap2 dpt tukar pendapat....