CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 27 Mac 2009

Di Mana ' Maruah Bangsa Melayu ' ?????










Salam semua.... hari nie aku xde cite tentang diri aku.... tapi, aku nak kongsi topik ngan korang semua.... hari 2, aku dapat mesej drpd kawan aku yang mengisahkan ' pembuangan bayi ' sana-sini.... topik nie dah berulang-kali di bualkan di blog.... tapi org xkan jemu untuk membaca....




Aku sedih nengok gmbr yg kawan aku kirimkan pd aku 2... bayi yg dah cukup sifat, dibunuh dgn kejam....kenapa bleh jadi begini???? mana harga diri seseorang itu??? yg peliknya, semua bangsa melayu beragama islam plak 2....memang depa nie x takut dosa, x takut akan dilaknati oleh Yang Maha Esa!!!!! Org macam nie memang xtakut balasan drpd Allah... Kalau ia pun, jangan la di bunuh bayi yang x berdosa 2, apa salahnye, mereka hidup??? aku malu pd bangsa lain, pasti mereka mentertawakan org melayu...... yg aku sedihnye, mereka nie kebanyakkannye semua student IPT.... berpelajaran plak 2... apa nak jadi la bangsa kita sekarang nie.... dan lagi satu, aku baru dapat maklumat drpd kawan aku yang bagi mesej kat aku, dia cakap, ada sorang hamba Allah nie( memang aku kenal pun), baru menjalani pengguguran janin yang berusia 1bln lebih...Masya-Allah... memang dah rosak bangsa kita.... dah le ' dia ' nie student IPT kat tmpt aku... yg balak 'dia' plak keje proton...aku dapat tau, 'balak dia' nie 'kaki minum'.... macam 2 ke nak di jadikan calon suami???? hang pikir le sendiri...... nie ada beberapa keping gmbr yg kawan aku kirimkan....

0 ulasan: