CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 18 Mac 2009

PeRuT oH PeRuT......

Pagi tadi aku sampai tempat keje, customer pun xde lagi.aku kemas kedai cam biase..... tiba2 ada sorang nurse dtg untuk chek-up diri aku... aku ingat mgg depan... aku pun ajak nurse g tmpg kat kedai kawan aku kat atas.... biasa le soalan2 yg akan ditanye : 1) ada mabuk ke??, 2) muntah2 ke???.....& macam2 lagi... tekanan darah aku pun ok... usia kandungan aku dah cecah 10mgg... so, mgg depan aku kena g chek-up kat Tg. Malim utk rawatan selanjutnye...
Ada sorang mak cik kat sebelah kedai aku ( dia sister nurse kat Tg. malim) kata, aku nie kemungkinan boleh dapat kembar.... sebab aku mabuk teruk sangat... memandangkan aku memang ada keturunan kembar.... harap2, begitu le.... kita hanya merancang, tapi Allah yang menentukan seadanye.....

2 ulasan:

Naura berkata...

Syokk nyer kalau twin..yeye..damia dapat kawan

ila sharmiza berkata...

jika ada rezeki, alhamdulillah....tiap2 tahun dapat twins lagi best.....