CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 2 Mac 2009

Rahsia Dah Terbongkar.......

Salam....... wah dah lama aku x update blog aku nie!!!!! bukannya menyepi tapi dalam 2-3minggu nie badan aku x berapa sihat.... korang ingat lagi x aku penah janji nak bagitau rahsia aku???? aku ingat nak bagitau lagi 3/4 bulan lagi.... tapi rahsia aku dah terbongkar... so, terpaksa le bagitau jugak...rahsianye adalah aku dah disahkan prengnant.......semalam aku n suami g klinik untuk scan, alhamdullilah, dah masuk 7minggu.... nie adalah kali kedua aku ngandung... time ngandung yg first dulu dah hampir 3bulan, tapi xde rezeki, sebab doktor kata aku disahkan ngandung 'anggur'.... 2tahun aku kena bersabar xleh ngandung.... dah macam2 org ngata aku n suami.... aku hanya pendam dalam hati je... hanya anak sedara aku jelah tempat nak bermanja... alhamdulillah, akhirnya Allah beri lagi rezeki pd aku.... harap2 xde pape masalah.....

3 ulasan:

Khairul Onggon berkata...

Alhamdulillah... dah rezeki suami isteri berkat kesabaran yg tinggi... :)

Naura berkata...

orang2 yang ngata tu dengki jer..banyakkan bersabar..tak sabar nak dapat anak buah..cian kat yaya, takder kawan..

ila sharmiza berkata...

tima kasih atas sokongan kalian.....