CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ahad, 15 Mac 2009

PAGI INI DALAM SEJARAH......

Salam semua... maaf dah lama aku tak update blog aku.... xde cite yg menarik utk dikongsi....
Pagi tadi time aku bukak kedai, masya-allah.... kedai tmpt aku keje x macam kedai. mana xnye, ngan sampah berselerak, bau perap badan le, n mcm2 le... pening di buatnye... aku mengambil lebih kurang 15minit duduk di luar kedai untuk tahan loya tekak aku nie... dah le aku nie mabuk teruk dlm bulan nie... arrrgg tension nye aku!!!!! aku kuat kan semangat aku untuk bersihkan kedai... aku beli febreez n daun pandan kat kedai sebelah... baru hilang bau...
Ada lah sorang budak partime kat tmpt keje aku nie, aku memang x berapa suka sangat ngan dia nie, dah le bau badan, pastu sanggup x mandi seharian, cakap kalu bleh nak menang je... tadi aku tanye dia, xde bau busuk ke??? dia kata xde.... hi hidung apalah mamat nie.... aku tanye skit, dia jawab lebih2 plak... malas nak layan, aku buat hal aku... aku terus kol cik abg aku , yg aku xtahan dah, rasa nak berenti keje je... abg aku kata, pikir msk2, nnt nyesal plak....
Kalu ikut usia kandungan aku baru 2bulan, tapi mabuknye punyelah teruk... Cik abg aku pesan jangan merungut time macam nie... Dah mlm tadi, cik abg aku g goreng ikan pekasam yg MIL aku bagi... org kata, ikan pekasam lah menaikkan selera makan, tapi aku dah uwek.....!!!! x tahan baunye... dah le aromanye masuk dalam bilik tido...apalagi, ubat cap kapak le jadi 'peneman tido aku' ..... lagi 7bulan oooo mau tunggu... walau apapun, aku berdoa pd Allah supaya kuatkan semangat aku n zuriat yg ku kandung ini akan selamat.....

0 ulasan: